تاريخ : پنج شنبه 8 اسفند 1392برچسب:, | 17:54 | نویسنده : علی کریمی

نگاه کن واسه توقلبم چه چوری داره میکوبه 
فقط خوبم به شرطی که ببینم حال تو خوبه 
واسه گرفتن دستات چه حسی داره دست من 
نفسم تندتر میشه واسه کنارتو بودن 

مثه احساس تنهایی زیر بارون پاییزی 
تو حتی موقع رفتن چقد زیبا غم انگیزی 
کنارم باش تا آخر من از تنهایی بیزارم 
حواست نیست یادت نیست، تورو خیلی دوست دارم 

دلم میریزه وقتی تو، توو پیچ و تاب هر راهی 
حواسم به تو اگه حواست پرت یشه گاهی 
تو رویایی ترین حسی تو رویایی ترین لحظه 
دلت دریای آرومه نگات آرامش محضه 

مثه احساس تنهایی زیر بارون پاییزی 
تو حتی موقع رفتن چقد زیبا غم انگیزی 
کنارم باش تا آخر من از تنهایی بیزارم 
حواست نیست یادت نیست، تورو خیلی دوست دارم

 

 

 

 

بارون بارید، تو بارون اشکای چشامو ندید... 
گرمی شونهاشو ازم گرفت، من موندم و یه تب شدید... 
من تنهـــام، تو که قهری باهام، نمونده تو سینت عشقی برام... 
حالا من اسیر فاصله هام... 
به هم زدی، عشقت و با من، تصمیمت و گرفتی نامرد 
حالا من هنوز چشم به راهـــم. . . 

خیلـــــــــی مســـــــــــتم!!! 
من تو فکر توام و تو تو بغل یکی دیگه ولو... 
ولی نداره عیبی اصلاً... 
خودمم خسته شدم، بس که به هر سازی که زدی هی میرقصم 
راستش و بخوای طاقتی نمونده برام، دوست دارم همه چی تمومشه الان 
نمیخوام وقتم الکی حروم شه برات، به درد تو میخورن فقط همون پسرا 
که بازی کنن با تو و امثال تو، فقط واسه یکی دو شب حال میکنن... 
چته رنگت پریده، تو چرا فسی؟ 
تو که دست رد نمیزنی به سینه کسی... 
تو که اسمت همه جا یهو پیچید، بگو چطور بغلِ همه ولو میشی ...!؟ 
آآخ توف به روت، توف به این شانسم... 
کاش تو رو از روز اول نمیشناختم . . . 

بازم قطره های بارون، ناله های آروم . . . 
چشایی که خیسه از خاطرات با اون . . . 
منم خسته و روانی و داغون، من تنهام، تو که قهری باهم 
نمونده تو سینت عشقی برام... حالا من اسیر فاصله هام... 
به هم زدی عشقت و با من، تصمیمت و گرفتی نامرد 
حالا من هنوز چشم به راهــــم... 

برو همه جا، بگو که از سرم زیادی 
دیگه به موندنتم نیست اصلاًنم نیازی 
میگی دوسم داری، هنوز عاشقمی؟ 
اینم یکی از اون دروغات که اکثراً میسازی. . . 
تو نمیتونی جبران کنی اشتباتو، برو واسه کَسِ دیگه بریز عشوه هاتو... 
دلم انقدر ازت دیگه زده شده، که حاضر نیستم دیگه بشنوم صداتو ... 

بارون بارید، تو بارون اشکای چشامو ندید. . . 
گرمی شونهاشو ازم گرفت، من موندم و یه تب شدید. .

 

 

 

 

Divoone

 

چقدر استرس داری آروم باش 
بیخیال دنیا و قانوناش 
یه سری مشکلات هنو بینمون هست 
که کنار میام هردومون باش 
میدونم داری ازم آتو 
ولی من دوست دارم فقط با تو 
باشم و این بهم آرامش میده 
وقتی شب میزنم قدم با تو 
نه نمیزارم ترشه گونت 
اما اخلاقای بچه گونت 
کنار میام و با تو هستم 
به کسی نمیدم من جاتو اصلا 
زندگی با تو خوبه زشت نیست 
یه دختر شیک با موی مشکی 
که مسلما وقتی با منی توهم 
بیشتر از همه توی چشمی 
دیوونه اگه بری دلخوشی برام نمیمونه 
اینو بدون که دوست دارم من دیوونه 
هیچ کسی قدرتو مثل من نمیدونه 
من دوست دارم حتی غر زدناتو 
دروغ گقتن و دور زدنا تو 
چپ نگا کردن و زل زدناتو 
آخه بیشتر از همه من خوشترم باتو 
دوست دارم وقتی بیدار میشم 
با یه تلفن بدویی بیای پیشم 
وقتی که به تو شک میکنم 
تلفن تو میگیرم سی بار بی شک 
نمیبینم من روتو اشکالی 
تنها تویی که واسم ارزش داری 
نمیخوام باشی با من اجباری 
پس تو بگو که رو من حس داری 
وقتی نیستی نگران میشم 
خوشحالم از اینکه تو الان پیشم 
هستی و همین برام بسه 
بی تو حتی زندگی برام نحصه 
دیوونه اگه بری دلخوشی برام نمیمونه 
اینو بدون که دوست دارم من دیوونه 
هیچ کسی قدرتو مثل من نمیدونه 

من باتو راحتم 
عوض نمیشه 
باتو حالتم 
با تو طاقتم زیاده روت حساسم 
با اینکه مثل زیاد هست واسم 
ولی من فقط باتو سرگرم میشم 
پس هرجا رفتی برگرد پیشم 
وقتی که تو کنارم هستی 
حتی مشغله فکریام کمتر میشن 
فک نکن که ندید بدیدم 
ولی من هیچ جایی شبیه ت ندیم 
مطمئنا حضور تو برام 
میشه یه اتفاق جدید عزیزم 
بدون اینو که من تا تهش هستم 
چیزی کم نمیزارم واست اصلا 
میدونم که توام دوستم داری و 
دل نمیکنی خیلی راحت از من 
دیوونه اگه بری دلخوشی برام نمیمونه 
اینو بدون که دوست دارم من دیوونه 
هیچ کسی قدرتو مثل من نمیدونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shaba kojaee

 

سر صبحه هو تازه از خواب پامیشی
ولی من هنوز بیدارمو تو باعث بانیشی
که بیست و چهار ساعت به فکر بکنم
فکره اینکه نباشی بکی تکیه کنم؟
ولی توچی؟موهات خیسه زیر دوشی
فکره اینی شب دوره همی چی بپوشی
یا چک میکنی زنگ زده کی به گوشیت
با کدوم تیک بزنی با یکی دیگه جور شی
توچشام زل بزن بیا ببین بغضو
تا حالا اینطوری دیده بودی منه تقصو
تا حالا دیده بودی اینقد داغون بشم
با صدتا قرصو دری وری آروم بشم
ولی تو چی پایه الکلی با نور شمع
آخرشب رو تخت ولویی با اون امشب
و همین چیزاس که یهو باعث میشه
که من به ده نو خلاف دیگه آلوده شم

دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم
خب منم دیگه عینه تو بدم
دروغ میگفتی دوسم داشتی
منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم

بگو بینم تو هم میکنی گاهی یادم
یا که الان اینقدر دورو ورت داری آدم
که فازه فابریکی نه..اضافه کارنو
پایه یه عشقو حالو مهمونی شادیاتن
بگو بینم باهاشون هستی خودی
اسمی از من میاری وقتی مست میکنی
یا وقت بحث پیش میاد که باکی دوس بودی
میگی هیچکیو بحثو عوض میکنی
بذار حالا که دارم ازتو جدا میشم
بگم فراموشیت آسون نیس خداییشم
با اینکه هنوزم همون عاشق دو اتیشم
صبحا با عشق تلفن تو پا میشم
دیگه نمیخوام یک لحظه هم باتو قاطی شم
چیه؟فکر میکنی که تو خماریشم
مگه یادت رفته اون روزایی رو
که چه جوری با کارات میزدی تو آتیشم

دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم
خب منم دیگه عینه تو بدم
دروغ میگفتی دوسم داشتی
منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم

شاید حالا همش پشت سرم فش بدی هیچ
حق انتخاب داریو این مشکلی نیس
ولی خدا میدونه که اگه دوستت داشتم
واسه خودت بوده واسه خوشگلیت نیست
اصن هرجایی میری برو اجازه داری
میدونی؟تورو ساختن واسه اضافه کاری
آخه دسته خودت که نیس یکم عقده ایی شدی
خدایی من نمیخواستم اینقدر گنده میشدی
ازت رکب خورده بودم نه این مدلی
چرا دس دس میکنی بری نکنه دودلی
چرا واسه رفتن میکنی استخاره
مگه کم کردی ازم سواستفاده
حالا برو به یاده من بکن هی مست
دیگه آرمینتم به خاطرات پیوست
برو و بدون که بد بودی اما خدایی
روزات خیلی پر رنگ شبا کجایی

دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم
خب منم دیگه عینه تو بدم
دروغ میگفتی دوسم داشتی
منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم

 

 

 

 

 

 

 

 

Chizi shode

چیه چیزی شده؟ چرا ساکتی؟
دوست داری من نباشم تا کنارت باشه کی؟
شنیدم از من دلسرد شدی به تازگی
شادیاتو تقسیم می کنی با یکی
دیگه که دوسش داری و تو روش حساسی
روش داری عقاید خیلی شیک و وسواسی
انقده اونو میخوای که اگه با اون بودی و 
منو اتفاقی جایی دیدی نشناسی

Armin 2afm

گفتم غرورمم زیر پاهات بذار له بشه
رفتی نذاشتی حتی دوستیمون به سال بکشه
تو عین نداریا واسه تو هر کاری کردم و
بی معرفت نیومد یه بار به چشت
هر چی راجبت فکر می کردم شد نقش بر آب
آواره آمارت بدجوری همه جا پخشه الان
کاری کردی که حتی زندگی سخت شه برام
بگو بینم کی تو زندگیت پر نقشه الان؟
اونم مث منه و تعصب داره رو تو؟
دوست داره همه جوره حفظ کنه آبروتو؟
مث من حاضره با دنیام عوض نکنه
حتی یه دونه از اون تار موتو؟
یا که برعکس نسبت به تو بی ارزشه؟
بگو چی کم گذاشتم واست این رسمشه؟
که جواب خوبیمو بدی با بدیات؟
مگه نمی گفتی فرق کردی با قدیمات؟

خاطراتو فراموش می کنم مو به موشو
برو با هر کی که دلت میخواد رو به رو شو
بدون دیگه واسه من مرده
کسی که یه روزی با دنیا عوض نمی کردم یه دونه موشو

خاطراتو فراموش می کنم مو به موشو
برو با هر کی که دلت میخواد رو به رو شو
بدون دیگه واسه من مرده
کسی که یه روزی با دنیا عوض نمی کردم یه دونه موشو

چه خوش خیالم!
به فکر اینکه دوباره تو بهم زنگ میزنی شبا تا صبح بیدارم
عیب نداره تو این شبا که واسه ما سخته خواب
تو با خیال راحتت بگیر تخت بخواب
نگران منم نباش و آروم یواش
چشماتو ببند بودن از ما داغون تراش
که حالا همه چیو سپردن به دست فراموشی
خوب میدونم که حالا با کس دیگه هم آغوشی
اینارو می بینم و می سازم بازم با غم تو
اینو بدون می گیره یه روز آهم دامنتو
آخه تا من یادمه تو با راحتی
منو تنها گذاشتی تو اوج ناراحتی
کاری کردی که به یه فکر خراب رسیدم
فکر کثیفمو حتی تا خلاف کشیدم
وقتی می دیدم نیستی اما یادت اینجاست
وقتی نمیشد من و تو با هم ما بشیم باز

خاطراتو فراموش می کنم مو به موشو
برو با هر کی که دلت میخواد رو به رو شو
بدون دیگه واسه من مرده
کسی که یه روزی با دنیا عوض نمی کردم یه دونه موشو

خاطراتو فراموش می کنم مو به موشو
برو با هر کی که دلت میخواد رو به رو شو
بدون دیگه واسه من مرده
کسی که یه روزی با دنیا عوض نمی کردم یه دونه موشو

هنوزم بوی عطرت
چند تا دونه ی مشکی از اون موی لختت
روی تخته
تختی که همیشه می شدی روش تو بغلم ولو
تو که رفتی نمیشکوندی اقلآ دلو
با زخم زبونت
رسم زمونه اینه
رابطه هایی که به هم وصله نمونه
خیله خوب دیگه همه چی بسه تمومه
هر چی خدا بخواد همه چی دست همونه
ولی بدون تو هم یه کم نه آخرشی
منو ساده رو بگو ساختم با همه چی
نمی خوام سر صحبت الکی هی بی مورد وا شه
اصلآ تو خوبی هر چی تو میگی باشه
دیگه اسمتم تو زندگیم باشه نحسه
هر بلایی ام سرم اوردی ناز شستت
بهتره اصلآ نمونیم با هم ما یه لحظه
امیدوارم دل توام از من باشه خسته

خاطراتو فراموش می کنم مو به موشو
برو با هر کی که دلت میخواد رو به رو شو
بدون دیگه واسه من مرده
کسی که یه روزی با دنیا عوض نمی کردم یه دونه موشو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ghalbam

آخ اگه می شد مال من باشی دوباره 
آخ اگه می شد تو شبام باشی ستاره 
میذاشتمت رو چشمام شاه پریه قصه هام 
آخ اگه می شد بیای به من بگی آره 
آرزومه که خوشبخت بشی با عشق جدیدت 
پیوندت مبارک شدی با من غریبه 
دیگه نگران این نباش که دل بی تو می میره 
دعام پشت سرت هست ولی دل بی تو می گیره 

قلبم میمیره بی تو ، گریم میگیره بی تو 
سردن دستای من هر دم 
غم های من بیشتر میشه بی تو 
عشق منو 
اگه می شد بشی مال من 


قلبم میمیره بی تو ، گریم میگیره بی تو 
سردن دستای من هر دم 
غم های من بیشتر میشه بی تو عشق منو 
اگه می شد بشی مال من 
مذاشتمت رو چشم عشقم آخ اگه می شد بشی مال من 

یعنی بازم میشه بشی مثل قدیما 
رو هم نداشته باشیم هیچ حس بدی ما 
تو مشکلاتم بکنی منو آروم 
با وجودت به زندگیم بدی سرو سامون 
طاقت نداشته باشی ببینی منو داغون 
ناراحت شیاگه باز ببینی منو با اون 
با من سر چیزای بی مورد دعوا کنی 
حساب منو بازم از بقیه سوا کنی 
هر جایی که رفتم یا هستم باشی تو مشکلاتم 
عصای دستم باشیو با گفتن حرفایی که دل نشینه 
نزاری که کشتی های من به گل بشینه 
می دونم بهتر از همه صدامو می شنوی 
خب به تو محتاجم چرا دلمو میشکنی 
کمکم کن که خیلی لم تنگ واسه 
تو بیا به زندگیه من بده رنگ تازه 


قلبم میمیره بی تو ، گریم میگیره بی تو 
سردن دستای من هر دم 
غم های من بیشتر میشه بی تو عشق منو 
اگه می شد بشی مال من 

قلبم میمیره بی تو ، گریم میگیره بی تو 
سردن دستای من هر دم 
غم های من بیشتر میشه بی تو عشق منو 
اگه می شد بشی مال من 
مذاشتمت رو چشم عشقم آخ اگه می شد بشی مال من 

اگه هنوزم تو یکم دوسم داری پس 
بیا واسه تو تو قلبم یه جایی هست 
بیا با من بمون که دیگه بی آزارم 
بیشتر از هر کسی الان به تو نیاز دارم 
نوید

 

 

 

 

 

Chete

هوم هوم هوم
گوش به زنگتم وچشام به در خیره
به انتظارم تا بیای نگو به من دیره
که من دیگه طاقت نداره
آخه به دوری تو یه نفر عادت ندارم

منو ببخش اگه به تو شک می کردم
اگه زنگ می زدی گوشی رو روت قطع می کردم
اگه خواسته هاتو نشنیده رَد می کردم
یا از عشق کس دیگه تب می کردم

همیشه حق با تو بود و اینو تازه فهمیدم
که این منم که الکی به تو فاز بد می دم
و حق می دم که ازم بدت بیاد
و بخوای نپلکم دور و بَرِت زیاد

ولی بدون که بی تو داغون داغونم
با تو زندگی ام ایده آل آروم آرومه
نباشی حتماً باید یه قرصی چیزی باشه
تا شب ها بتونم خودمو با اون بخوابونم

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی
اگه منو نمی خوای نداره عیبی
ولی اینو بدون عزیزم
من هنوزم دوست دارم خیلی

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی
اگه منو نمی خوای نداره عیبی
ولی اینو بدون عزیزم
من هنوزم دوست دارم خیلی

هی...
اینو می دونم که خیلی گِله داری ازم
داری خاطرات گریه داری ازم
و هر کاری بکنم و هرچه قدرم بهت من
محبت بکنم هی بِنالی ازم

می دونم نداری ازم دل خوشی
دل من تنگه براتُ دل تو چی؟
برام می تپه؟
برام تنگ می شه؟
یا دوست داری دلم بیشتر از این تنبیه شه؟

اگه که نه یالا بگو پس کوشی؟
چرا یه miss call هم ندارم از گوشیت؟
چرا اصلاً به من هیچ حسی نداری؟
چرا سعی نمی کنی ازم حسی در آری؟

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی
بدون مثله تو نیستم و می خوامت خیلی
اگه منُ نمی خوای نداره عیبی
نه من مثله تو نیستم، چرا بی میلی؟

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی
اگه منو نمی خوای نداره عیبی
ولی اینو بدون عزیزم
من هنوزم دوست دارم خیلی

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی
اگه منو نمی خوای نداره عیبی
ولی اینو بدون عزیزم
من هنوزم دوست دارم خیلی

چته؟ چه قدر فاصله می گیری؟
چرا با من یه فاز تازه نمی گیری؟
چرا وقتی می بینی پشیمونم
منو نمی بخشی
یکم ساده نمی گیری؟
یادته همیشه چه تو دعوا و آشتی
تو سخت ترین شرایط هام هوام داشتی
منو دور نمی زدی
سرم غُر نمی زدی
با اینکه لیاقت از من بهتر ها رو داشتی

حالا تو نیستی بدم به کی تکیه؟
با کی در میون بذارم یکی یکیه
مشکلاتی که دارم و بی تو حل نمی شه
بی تو مشکلاتم بیشتره و کم نمی شه

پس بیا بگو منو می بخشی
چرا فکر می کنی تو دل خوشیم بی نقشی؟
وقتی می دونی چه قدر بی تو روحیه ام خرابه
دیگه دلم طاقت یه لحظه دوریتم نداره

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی
اگه منو نمی خوای نداره عیبی
ولی اینو بدون عزیزم
من هنوزم دوست دارم خیلی

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی
اگه منو نمی خوای نداره عیبی
ولی اینو بدون عزیزم
من هنوزم دوست دارم خیلی

 

 

 

  • KEY

هرچی بهم بد میکنی، باز از تو دل نمی کَنَم
بس که بغل گرفتمت، عطر تو رو داره تنم

من به شب نگاه تو، وابستگی دارم زیاد
چشمک بزن، این حادثه، خیلی به چشم تو میاد

پس کی خلاصم میکنی، از شک و ترس و واهمه؟
هستی کنار من ولی، هم با منی، هم با «همه»

چی میشه عاشق تر بشی، اقرار کن احساستو
گرچه خودم می فهمم از، طرز نگاه خاص تو

این راه عاشق بودنو، تنها فقط با من برو
باید بهت ثابت بشه، بی مرز میخوامت تو رو

عشق تو سهم قلب من، هرچی بجز این، مال تو
من این مسیرُ تا تهش، طی میکنم دنبال تو

پس کی خلاصم میکنی، از شک و ترس و واهمه؟
هستی کنار من ولی، هم با منی، هم با «همه»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ye khahesh

 

تو هم مثل من مخت تو هپروته
هنوزم گردنبند من گلوته
گردنبندم گلوته
زیر چشماتم که حتما کبوده
ببین اونا حرفای من نبوده
دیگه دور تو پر گرگ و عنکبوته
هر سری چند تا پت و پهن پلوته
چرا هیچ حس خوبی اصلا نمونده
ببین من خوبیامم کم نبوده
baby من خوبیامم کم نبوده
یه خواهشـــــــــــ
یکم این مست روانی رو بخواهش
این چته داغونو بده پرو بال بهش
بسازش
یه خواهش

دیگه هیچکی نیست واسه تو کم نذاره
از کارات سر درآره
تورو از این حالت بد درآره
بعد برات هی بهونه بد نیاره
گریه هاتم ربطی به من نداره
بساط ریخت و پاش هر دوتامون برقراره
دیگه اون چشای نازت سگ نداره
رفتارام فرق نداره
دیگه کار توهمش ازم فراره
تنها چیزی که توی دفترامه
شعرای تنهایی با یه جمله ی رفتنانه
یه خواهشـــــــــــ
یکم این مست روانی رو بخواهش
این چته داغونو بده پرو بال بهش
بسازش

 

 

 

 

 

Az to

از تو تاریک از تو روشن
از تو تلخم از تو شیرین
خوبم از حال خوش تو
از تو شادم از تو غمگین

با شب چشم تو شاعر
تو سکوت و تو صداتم
مثل واژه های خوشبخت
خوش نشین قصه هاتم

به هوای تو میشینم
به نوشتن ترانه م
به تو میرسن تموم
واژه های عاشقانه م

نه سیاهم نه سفیدم
ساده ام ساده ترینم
هر چه دارم از تو دارم
بی تو شک با تو یقینم

از تو تاریک از تو روشن
از تو تلخم از تو شیرین
خوبم از حال خوش تو 
از تو شادم از تو غمگین

از تو دارم لحظه هامو
خط به خط ترانه هامو
هیچی از دنیا نمیخوام
تو که میشنوی صدامو

 

 

 

 

 

 

Royaye man

با چشای تو با دستای تو یه احساس تازه رو تجربه کردم 
با خنده ی تو با بوسه ی تو لبخندِ دوباره رو تجربه کردم 
با حسی غریب با حالی عجیب دستاتو گرفتم عشقو شناختم 
تو یه لحظه بودکه تو خیلی زود تو دلم نشستی دل به تو باختم 
تو عشق منی تو قلب منی تو داروندارمی جون منی 
رویای منی زیبای منی تو تنها دلیل عاشق شدنی 
با بودن تو با موندن تو میتونم ادامه ی راهُ ببینم 
با حس نگات با رنگ چشات میتونم تصویر یه عشقو ببینم 
تموم عمرم دنبالت بودم به موقع رسیدی همه ی وجودم 
از دست نمیدم دستاتو این بار روزای خوب من شروع شده انگار 
تو عشق منی تو قلب منی تو داروندارمی جونِ منی 
رویای منی زیبای منی تو تنها دلیل عاشق شدنی 
تو عشق منی تو قلب منی تو داروندارمی جون منی 
رویای منی زیبای منی تو تنها دلیل عاشق شدنی

 

 

 

 

 

 

100Bar

اصـــــلا تو حواست نیســــت ،من محو تماشاتم 
تو فکـــــر یکـــی دیگه ،من پــــــای قدمهــــــاتم 
تو راه میـــری آهسته ،من پشت ســرت هستم 
فکــر تـــــورو میخونــــم ،محکم بتو چشم بستم.. 

دنیـــــات پراحساسـه ،اما واسه من جا نیست 
صد بار منو میبینـــی ، اما حسـی پیـــدا نیست.. 
حتی تو رویاتـــــــــم ، انگار واسه من جا نیست 
صد بار منو میبینــی ، اما حسّــی پیـــــدانیست ..

 

 

 

 

 

Ye khoone

یه خونه که اندازه دستامونه 
که گوشه کنارش پر از حرفامونه 
یه خونه که حالادیگه اونجا نیستی 
تو دیگه لب پنجرش وای نمیستی 
یه خونه که اندازه ی دستامونه 
که گوشه کنارش پر از حرفامونه 
یه خونه که حالادیگه اونجا نیستی 
تو دیگه لب پنجرش وای نمیستی 
آی نسیم 
های نسیم 
نگو که دیگه بهم نمیرسیم 
هم خونه غم خونمو گرفت 
هم شونه غم شونمو گرفت 
غم اومد نشونمو گرفت 
یه خونه که قد یه دنیا برامون 
پراز خاطرات پراز ماجرامون 
یه خونه که ما توش تولد که نیستی 
دوباره بگیریم چه حیف شد که نیستی 
یه خونه که قد یه دنیا برامون 
پراز خاطرات پراز ماجرامون 
یه خونه که ما توش تولد که نیستی 
دوباره بگیریم چه حیف شد که نیستی 
آی نسیم 
های نسیم 
نگو که دیگه بهم نمیرسیم 
هم راهم غم راهمو بست 
هم دلم .غم دلمو شکست 
دردت اومد به دلم نشست

 

 

 

 

Verse 1 ==> RipRap
tuye royahamo arezum/ chesham be asemuno rahe door/ 
donbale jayi ke nabashe tariki be jaye noor/
dashte basham man ye khabe khub/ azadio hes konam tu khakemun/
nabinam pedari chon nadashte kare toop/ sefid shode tare mush/ ba cheshmaye kase khun/
nega be dokhtaresh ke vase pool/ be gheymate aberush/ say mikone zendegish nabashe pooch/
tuye royaham mikonam parvaz be fardam/ az khoshkie sahra be darya/ mese farare maghza/
asan man ye gonahkaram ke jahanmo mikharam ba tamame garmash/
ta beshe faryad keshid/ ghalba ejareyi nabashan ke bokonan asbab keshi/
kharidari bashe vase harfat yeki/
biadesh ruzi ke tu sookoot nashkanam/ az adamaye nazdikam durugh nashnavam/
nagzare ba ghorso jonoon har shabam/ be yadesh mioftam nayad ba ghurur ashkamam/
bargardan un chiza ke az dast dadam/ ba inke az hamashun khastam vaghan/
are... ina royaye mane dalilesham ine ke harshab sar dard daram/

Chorus
in royaye mane, in royaye mane/ mikham bejangam ba donya yetane/ chon in royaye mane
in royaye mane, in royaye mane/ vasash mijangam ba donya yetane/ chon in royaye mane

Verse 2 ==> Ajdar
tuye royam baze do bale parvaz/ par mikesham az ghobare ghamham/
door misham joda az donyaye adami/ asre technology ghoolaye ahani/
jayi ke kasi delo khun kard bazam/ khodamo control konam khun sard basham o/
be moshkelat faghat khande az door/ konamo nayad kham be abroo/
tuye royaham donbale eshgham/ hamun ke jash bud ru tokhmaye cheshmam/
oon ke bash mishod donya beheshtam/ gozashto rafto ye posht paa behem zad/
ajab ajab/ keshide shode dg vajab be vajabe shahram be lajan/
mikham ashkam nabashan johare ghalamam/ ajnabi nabashe shohare vatanam/
tuye royaham... refaghata az roo ghasdo gharaz ni/ range azadi sabzo banafsh ni/
hamechi sefide... bayad masire shab ro balad shim/
cheshamo mikonam roo be donya baz/ mohkam vaa mistam ruye dota pam/
noke ghole/ tuye kolbe/ jayi ke hamechi diverte ruye tokhmet/

Chorus
in royaye mane, in royaye mane/ mikham bejangam ba donya yetane/ chon in royaye mane
in royaye mane, in royaye mane/ vasash mijangam ba donya yetane/ chon in royaye mane

 

 

 

 

 

 

 

 

Yadete

رفتی و رفتی و این دل من 
منتظر بشنوه آخر شب 
صدا گرمتــو از پشت خط 
جلو چشمامه تصويرت همش 

رفتی و رفتی و این دل من 
منتظر بشنوه آخر شب 
صدا گرمتــو از پشت خط 
جلو چشمامه تصويرت همش 

در باز شد اومدی تو 
کل دنیام آفتاب شد اومدی تو 
آره , میخواستی دل و به من بدی 
میخواستـــــی همه زندگیتو به من بدی 
نمیگذرم ازت من یکی 
اگه سهم من نیسی 
بگو اصـــــن سهم کی 
مث دستام میتونه بگیری دست کی 
بدن گرمتـــــو تو بغلش لعنتی 
توی گوشم میخوام با اون دوتا لب بگی 
همه آهنگـــــــای دوران بچگی 
امکان نداره از حرفای هم خسته شیم 
فقط از یه چیز ترس داریم اونم ترس چــــــــی 
که وقتی صبح میشه باید از پیشم بری 
پی نمیزاریم تلف بشه لحظه ای 
نمیزام تا بینمون فاصلس بـــــــری 
... زمان ببرتت قاصدک 

رفتی و رفتی و این دل من 
منتظر بشنوه آخر شب 
صدا گرمتــو از پشت خط 
جلو چشمامه تصويرت همش 

رفتی و رفتی و این دل من 
منتظر بشنوه آخر شب 
صدا گرمتــو از پشت خط 
جلو چشمامه تصويرت همش 

میخواستم همهچیو بگمو وقت نشد 
به خودم گفتم عرفان بگو دیگه خر نشــــــو 
ولی خودت فهمیدی و دیدی قلبمو 
یادته آخرین شب خندیدیم از شب تا صبح 
یادته افتادم پایین 
یادته تختـــــــرو 
یادته نـــــــورو کم میکردم گفتی ور نرو 
یادته لهجـــــــرو 
یادته همه کارو خندرو 
جــــون من بگو یادته هنوز صحنرو 
یادته میخواستم موهاتو خوشك کنم 
بهم میخندیدی میگفتی چه ..خُلم 
خندت بقیـــرو تو دل من کشت و رفت 
حســــــــی که نمیتونم بش پست کنم 
دنیا اینه دیگه......

 

 

 

Heif

حیف ... 
غروورم باعث رنجوندنت 
حیف ... 
دیگه نیستی و این نبودنت 
حیف ... 
حیف ... 
حیف... 
گلم بودی ولی سوزوندمت 
حیف ... 
چقدر ساده تورو شکوندمت 
حیف ... 
حیف ... 

بی تو تنهام زندگی دور از تو عذابه 
ماه نمی تابه 
حالا چشمام بدونه تو هرشب بی خوابه 
قلبم بی تابه 
کاشکی قلبم مهربونتر بود با قلب تو 
که دیگه رفته 
با این حسرت پیش چشمام میگذره انگار 
تموم روزای هفته 

حیف ... 
با من ساختی ولی نشناختمت 
حیف ... 
به پام باختی کنار انداختمت 
حیف ... 
حیف ... 
گلم بودی ولی سوزوندمت 
حیف ... 
چقدر ساده تورو شکوندمت 
حیف ... 
حیف ... 

بی تو تنهام زندگی دور از تو عذابه 
ماه نمی تابه 
حالا چشمام بدونه تو هرشب بی خوابه 
قلبم بی تابه 
کاشکی قلبم مهربونتر بود با قلب تو 
که دیگه رفته 
با این حسرت پیش چشمام میگذره انگار 
تموم روزای هفته

 

 

 

maneمن دلم تنگ میشه واست،...
نمی دونم چرا منه،... دلم برا توئه،... تنگ شده،...
مسیح، آرش AP
چشم من، خیسه بازم، دست من نیستش، تنگ میشه واست،..
خاطره ات دل نمی بره، نیستی گریه، منو ول نمی کنه، 
من دلم تنگ میشه واست، نیستی انگار نیست حواسم
نیستی اما هنو(ز) مونده، جای عطرت رو لباسم
خاطره تُ، جا گذاشتی، روی قولت پا گذاشتی
تو دروغ بود قهر و آشتیت، تو اصن دوستم نداشتی
من دلم تنگ میشه واست، نیستی انگار نیست حواسم
نیستی اما هنو مونده، جای عطرت رو لباسم
خاطره تُ، جا گذاشتی، روی قولت پا گذاشتی
تو دروغ بود قهر و آشتیت، تو اصن دوستم،...

من دلم تنگ میشه واست،...

کاش بدی نبود، فراموشم می شد
کاش می دیدم الان، تو آغوشمی تو
مثل روز اول، قهر می کردی تو اَ(ز) من،
تو بغلم بگیرمت، تو رو با لبخند

من دلم تنگ میشه واست، نیستی انگار نیست حواسم
نیستی اما هنو مونده، جای عطرت رو لباسم
خاطره تُ، جا گذاشتی، روی قولت پا گذاشتی
تو دروغ بود قهر و آشتیت، تو اصن دوستم نداشتی (2)

 

 

 

 

 

 

 

Azam doori

 

خنده های من انگاری دووم نداره
بازم نیستی و داره بارون میباره
بازم نیستی و جای خالیه تو اینجاست
فکرم همینه آخه اون کجای دنیاست
بارون میزنه باز تورو یادم میارم
شبیهه ابرا میخوام امشب وببارم
تنها تو اتاقم خیره میمونم به عکسات
بازدیوونه میشم آخه میفتم یاده حرفــــات 
تویی که ازم دوری هوامو داری یا نـــه
حالا که پیشت نیستم یادم افتادی یا نه
تویی که ازم دوری زندگیت آرومه
بگو به جای من باهات کی زیر بارونه

 

 

 

Bayad bashi

باید بیای بسازی رؤیامو // عطرتو بپیچه تو کل دنیامو
من این لحظه ها رو از تو میخوامو // از تو تنها
باید بیای ببندی زخمهامو // پرپر کنی همه بی کسی هامو // بگیری دستهای سرد و تنهامو // تو اون دستهات
هوای خونه که سرد و دلگیره // این لحظه ها رو که غصه میگیره // بــــــاید باشی
تو کوچه های گرفته و خاموش // وقتی تب تو رو داره این آغوش // بــــاید باشی
بی تو شبـــــام تــاریـــکه 
ماهو پایین نکش از آسمونم // بی تو محاله که زنده بمونم
اون لحظه ای که دلم تو رو میخواد // چطور صدامو بهت برسونم
فقط کنار تو آرومه دل من // تنها بهونه بودنی واسه من 
تـــــــــــــــــــو

 

 

Roya b

عاشقتم به قیمت هر کار که تو بگی کنم 
فکرت امون نمی دتم یه لحظه زندگی کنم 
پایین نیاورده هنوز این گریه ها تب منو 
من انتخاب نمی کنم، به سمت ردت رفتنو 

وقتی نگاهت می کنم رویا به باور می رسه 
قلب زمین می ایسته و دنیا به آخر می رسه 
یه عمره که خیال تو، یه قسمت از وجودمه 
ببین هنوز برای من فرقی می کنی تو با همه 

هر نفسم پر می شه از عشق تماشا کردنت 
یه عمر آزگاره که رها نمی شم از تبت 
هر نفسم پر می شه از عشق تماشا کردنت 
یه عمر آزگاره که رها نمی شم از تبت 

وقتی نگاهت می کنم رویا به باور می رسه 
قلب زمین می ایسته و دنیا به آخر می رسه 
یه عمره که خیال تو، یه قسمت از وجودمه 
ببین هنوز برای من فرقی می کنی تو با همه

 

 

 

Vabastegi

خودت گفتی قراره پای این عشق 
همه دیوونگی مونو بزاریم 
خودت گفتی میشه رویا رو حس کرد 
تو این خونه از این حالی که داریم 
تو می خواستی که هیچ مرزی نمونه 
خودت خواستی خودت گفتی یکی شیم 
تو بودی گفتی لازمه یه وقتا 
اسیر بازی های زندگی شیم 

خودت مسبب خاطره هایی 
تو این شب گریه ها رو شاد کردی 

چجوری از تو برگردم نمیشه 
منی که با تو برگشتم به دنیا 
ببین این خونه که دنیای ما بود 
داره ویرون میشه با دستای ما 
من از دنیای تو بیرون نمیرم 
نگو فردای ما باهم یکی نیست 
چه فرقی داره بی تو زنده بودن 
همیشه زنده بودن زندگی نیست

 

 

Mardom

شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم 
صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم 
بگم این حق هیچکس نیست که با ثروت فقیر باشه 
کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه 
اگر چه سختی از انسان یه کوه درد می سازه 
ولی از مردم ما درد داره یک مرد می سازه 
شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم 
صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم 
نگاه کن بچه های کار چه جور تو آب و آتیشن 
تو این روزهای سخت کمک خرج پدر میشن 
من و تو مردمی هستیم که گنج از رنج می سازیم 
به این تاریخ خورشیدی به این فرهنگ می نازیم 
من و تو مردمی هستیم که آینده تو مشت ماست 
که از هفتاد نسل قبل هزار اسطوره پشت ماست 
شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم 
صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم

 

 

Tarkam nakon

آیندمون آینده ای روشن 
حرف جدایی رو نزن با من 
فردای خوبی پیش رومونه 
دنیا به رفتار تو مدیونه 

حالا که خوبیت عاشقم کرده 
این عاشق دوره تو میگرده 
از هر کس و هر چیزی بهتر باش 
با من از این هم مهربون تر باش 

ترکم نکن، من بی تو بیمارم 
دیوونه وار دوست دارم 
من پیشتم، تنهات نمیزارم 

تا با منی هیچ کی نمیتونه 
قلب تورو از غم بلرزونه 
تا با منی پشت سرت کوهه 
روزهای تو بی درد و اندوهه 
هر چی که تو دستامه میبخشم 
دنیای من شعرامه میبخشم 
میبخشم از عمرم به تو حتی 
وقتی نباشی میرم از دنیا 

ترکم نکن من بی تو بیمارم 
دیوونه وار دوست دارم 
من پیشتم تنهات نمیزارم

 

 

Parandeh

میشه پرنده باشی 
اما رها نباشی 
میشه دلت بگیره 
اسیر غصه ها شی 
حالا که آسمونم 
دنیای تازه ای نیست 
اون وقت یه جا بشینی 
محو گذشته ها شی 

ترسیده باشی از کوچ 
اوجو ندیده باشی 
واسه مشت دونه 
اهلیه آدما شی 
تو سایه ها بمونی 
درگیر سایه ها شی 
مفهوم زندگی رو 
از یاد برده باشی 
دلت بخواد دوباره 
از ته دل بخونی 
از ترس ریزش اشک 
غمگین بی صدا شی

 

 

 

 

 

Dooset dashtam

توو این فکر بودم که با هر بهونه 
یه بار آسمونو بیارم توو خونه 
حواسم نبود که به تو فکر کردن 
خود آسمونه، خود آسمونه 

توو دنیای سردم به تو فکر کردم 
که عطرت بیادو بپیچه توو باغچه 
بیای و بخندی تا باز خنده هاتو 
مث شمعدونی بذارم رو طاقچه 

به تو فکر کردم به تو آره آره 
به تو فکر کردم که بارون بباره 
به تو فکر کردم دوباره دوباره 
به تو فکر کردن عجب حالی داره 

تو وُ خاک گلدون با هم قوم و خویشین 
من و باد و بارون رفیق صِمیمی 
از این برکه باید یه دریا بسازیم 
یه دریا به عمق یه عشق قدیمی 

دوسِت داشتم با تمام وجودم 
عزیزم هنوزم تورو دوست دارم 
الهی همیشه کنار تو باشم 
الهی همیشه بمونی کنارم 

به تو فکر کردم به تو آره آره 
به تو فکر کردم که بارون بباره 
به تو فکر کردم دوباره دوباره 
به تو فکر کردن عجب حالی داره

 

 

 

 

 

nafas

چشات من و داده به دستای باد 
دلم عشقت و از کی بخواد 
دل تو با دلم به سادگی راه نمیاد 
ببین دل من در و رو همه بست 
تو دلم کی جز تو کی نشست 
اخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس 
همش هوس تو رو داره دلم 
دیوونته چاره نداره دلم 
به تو دل و بسته دوباره دلم 
عشقه تو کاره دلم 
نفس نفسم تو رو داد میزنه 
نفس توی سینه صدات میزنه 
نگاه تو مثله جوابه منه 
تعبیر خوابه منه.... 
دلم دیگه درگیره عاشقیه 
توی قلب تو اخه کیه 
که بهم نمیگی ما دوتا دلمون یکیه 
نزار دیگه سر به سر دله من 
مگه در به در دله من 
ولی جای توئه دیگه تو دل غافل من 
اره هوس تو رو داره دلم 
دیوونته چاره نداره دلم 
به تو دل و بسته دوباره دلم 
عشقه تو کاره دلم

 

 

Setayesh

دوباره نم نم بارون
صدای شرشر ناودون
دل، بازم بی قراره
دوباره رنگ چشا تو
خیال عاشقی با تو
این دل آروم نداره نداره نداره
شبامو خوابه نوازش 
دوباره هق هق و بالش
گریه یعنی ستایش
ستایش تو چشمات
دلم هنوز تورو میخواد 
دل باز پر زده برا عطر نفسهات
اتاقم عطر تو داره 
دلم گرفته دوباره
کاره من انتظاره
یه عکسو درد دلامو
میریزه اشکه چشمامو
غم تمومی نداره نداره نداره
صدای باد و کوچه
داره تو خونه می پیچه
قلبم آروم نمیشه
بقل گرفتمت انگار
دوباره خوابه و تکرار 
باز نبودی ومن تکیه داده ام به دیوار
ستایش یعنی دیونه گی ها 
شبیه حس خوبه تو دل ما
نگا کن تو چشای بی قرارم
چه قدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی
چه قدر خوبه 
چه قدر ،خوبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم
نمیتونم تو رو تنها بذارم

 

 

 

Bi dalil

انگار بی دلیل انگار خود به خود
تا عاشقت شدم لحنت غریبه شد

گرمای عشق رفت از جمله سازیات 
یه دفعه خوب شد دیوونه بازیات

عشقی که درد شد سبزی که زرد شد 
شامی که سرد شد یعنی عوض شدی

پلکت که میپره تا صبح یک سره
خوابت نمیبره یعنی عوض شدی 

حوای لعنتی اون سیبو یادته
اون حال مستیه عجیبو یادته

دلت مسافره کفشاشو پاش کن
گفتم عوض نشو گفتی تلاش کن

سیبی که چیدمو خوابی که دیدمو 
موی سفیدمو یعنی عوض شدی

بغضی که میکشه مردی که دلخوشه
آواره ی تو شه یعنی عوض شدی

انگار بی دلیل ...

 

 

 

Az hamoon harfa

شنیدم از خواب که پا میشین
حال و روزت میزونه، تو چشاتو میمالی و
اون زودتر بیدار شده منتظرت نشسته رو کاناپه
بیرونه تو حاله
میخواد زود بری پیشش دوباره
خوشحالت میکنه چون بازم کلی قلب گذاشته رو وال تو
من لعنتی میبینم واسم سواله
که از همون حرفا که با من میزدی
با هم میزنین
که از همون عطرا که واسم میزدی
واسش میزنی
اونم مثه من ، دوست داری یا نه
اونم مثه من میبوسی یا نه
اون دیگه رفته بر نمی گرده
اون که سر هر چیزی قهر نمی کردش
فعلا خوشحاله با فابش رو تختش
یه روز پشیمون میشه این دل نامردش

از همون اولم حرفاتو زدی بذار باز بشه دفترم
حرفامو بگم فریاد داره حنجرم
واقعا مسخرست میگن رفته سمت هوس
ساده ای نه پس
من دیگه خستم ، من دیگه رفتم
خالا برو شبا پیشش بخواب بد بخت
همه چی ردیفه نه ، نه
کجاشو دیدی ، اوضاع میشه خیلی بدتر از اینی که هست
ندیدی شکست دلمو نشنیدی گفتی همینی که هست
میگی عاشقشی ، مستی یه دست
به پا نپره تحفتو دو دستی بچسب
که من قلبم ، شکسته و
برگشت ، دیگه هم تو کار نیست
نه دیگه اصلا ، تف به دلم
فعلاً

چشاتو شیطون میکنی، منو حیرون میکنی
خونه رو زندون میکنی
من قید این رابطه رو زدم
چی رو از من پنهون میکنی
بازم زیرش میزنی ، میگی نیست هیچکی ولی
باهاش قدم میزنی
خودتم نمی دونستــــــی ، عشق منی

اون دیگه رفته بر نمی گرده
اون که سر هر چیزی قهر نمی کردش
فعلا خوشحاله با فابش رو تختش
یه روز پشیمون میشه این دل نامردش ...

 

 

Takhtekhab

من توی تختخواب ، از بغض بستری
تو توی تختخواب ، معشوقه می بری
من تو جهنمم ، سیگار می کشم
تو ساکن بهشت ، با حوری و پری
با بی تفاوتی هر روز بهتری ... !

از درد مُردنم دست خودم نبود
من بی سلاح و تو ، قد ِ یه لشکری
من غرق خاکم و ، تو غرق خونِ من
با بی تفاوتی هر روز بهتری ... !

من حرف از عاشقی ، بی پرده می زنم
تو توی پرده ها ، دنبال همسری !

من بی سلاح و تو ، قد ِ یه لشکری

من حرص می خورم
من بغض می کُشم
از این عدالت و از این برابری ... !

 

 

 

 

Tardid

 

آخ دلم هیچکی کنارت نیست ، سر کن با خودت 
زیر و رو شو دنیا رو زیرو زبر کن با خودت 
وقتی میبینی خودت داره کلافت می کنه 
از خودت پاشو ، خودت با شو سفر کن با خودت 
هر زمستون پیش از اینکه ریشه پابندت کنه 
شاختو بردار و تمرین تبر کن با خودت 
یا بساز و دونه دونه مرگ برگاتو ببین 
یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت 

سر بچرخونی مسیر روبه روتو باختی 
سر بچرخونی مسیر روبه روتو باختی 
از پل تردید با قلبت گذر کن باخودت 
تنها موندی با خودت با دشمنت با دوستت 
اخ دلم هیشکی کنارت نیست سر کن با خودت 
هر زمستون بیش از این که ریشه پا بندت کنه 
شاختو بردار و تمرین تبر کن با خودت 
یا بساز و دونه دونه مرگ برگاتو ببین 
یا بسوز و جنگلی رو شعله ور کن با خودت

 

 

 

 

Khodaha

دیدی رفت،قسمشم خورد
همون که یه روزی به چشمات قسم میخورد
آخ، میگفت می مونه آی، داره میره
یادش که رفته ،کاش یادشم می برد
میگفت بارونا دلم به دلش گیره
یه روز نباشه از غصه می میره
آهای بارونا قصه مونُ دیدین
کی دلش گیره...کی داره میمیره
خداحافظ عشقم، قسمت ما دوری بود
خداحافظ عشقم، قصه مون اینجوری بود

من ،یه عمره، دارم می بازم
باشه، برو ،با اینم می سازم
دنیا بدی کرد ، باشه تو هم روش
تو بردی عزیزم ،باشه یادم فراموش
خداحافظ عشقم، قسمت ما دوری بود
خداحافظ عشقم، قصه مون اینجوری بود

عزیزم یادت هست خوابت که می برد رو زانوم
از جام تکون نمیخوردم، که از خواب بیدار نشی خانوم
مگه میشه یادت بره اون لجظه ها رو
دیوونه بازی ،ساحل دریا کنار رو
مگه میشه یادت بره اون لحظه ها رو
سفر اهوازمون با قطارو
اون روزا رفت،ولی عکساش مونده
عکست رو دیوار نیست،ولی جاش مونده
خداحافظ عشقم...منو مرد میکنه
نیستی ولی بدون جای نبودنت ، درد میکنه

خداحافظ عشقم..قسمت ما دوری بود
خداحافظ عشقم قصه مون اینجوری بود

 

 

 

Sobh

چشـــــــــــم بــــــــاز یــــنــــی صــــب شــــــــــده 
یــــــه روز تــــــازه یـــــنــــــی صـــــب شـــــده 
چقــــد خوبـــــــه حتی فکــــرش منـــــو میسازه 
یـــــــــــــــنـــــــــــــی صــــــــــــب شــــــــــــــــــده 
مـن هر شب که میخوابم انگار یه چیزی کمه 
صــحبــت جیغم نیست یه جای خالی تو قلبمه 
یه جــای خالی که پــر میشه با لبخنـد با عشق 
یه حس و حالی که نزدیکه از اینجـــا تا عشق 
من دوست دارم عاشق شم یکی بیقــرارم باشه 
به این امید بیدارشم شایـد امــــروز بیـــدار شه 
دوســــت دارم عاشـــق شـم یکی بیقرارم باشه 
به این امید بیــــدارشــــم شاید امروز بیدار شه 

اگـــــه هنـــوز به یــــادت روزو آغـــــاز کنــم 
مـــن خستــــه میتونـــــــم با تو پــــــرواز کنــم 
اگـــــه یـــه نیـــم نگــاهــــی بــه مــن لال کنی 
همـــــــــه دنیـــــارو میتونــــم پــــر آواز کنــــم 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ